IRATBOX Ügyviteli Rendszer

IRATBOX

Felhő alkalmazás



    
 
 

Irodai Ügyviteli Rendszer

  (1. modul)

IRATKEZELÉS

Oldja meg iratainak kezelését az Iratkezelési Rendszerünkkel!

Bejövő leveleit iktathatja, scanneheti, majd a scannelt iratokat feltöltheti a szerverre.
Ettől kezdve az iratok bárhonnal elérhetől lesznek Ön számára, legyen az egy szerződés, egy számla vagy egy e-mail.

Iratminták, sablonok segítségével készíthet dokumentumokat. A dokumentumok elkészítésére egy szövegszerkesztő áll rendelkezésre.

A sablonok vagy iratminták pl. lehetnek felszólító levelek, üdvözlő levelek. Csak egy példányban kell megírni a levelet jelezve, hogy hova kerüljön a végleges levélben a címzés, a dátum, az aláírás.
Ezután a sablon tetszőleges alkalommal felhasználható kimenő, vagy elektronikus levele elkészítésekor.

Az elkészült illetve feltöltött dokumentumok a többi alrendszer számára elérhetővé válnak.

Iratkezelési Rendszer funkciói Használat - kapcsolat
Ügylet kezelés
 

Munkája során előforduló ügyleteket rögzítheti. Állapotuk alapján különféle műveleteket végezhet velük.

Sablon készítés - iratminták
 

Segítségével paraméterezhető dokumentumokat hozhat létre, melyek később felhasználhatók.

Dokumentum feltöltés
 

Bescannelt vagy a gépre lementett dokumentumok a szerverre feltölthetők.

Kimenő-bejövő dokumentumok kezelése
 

Levelek, e-mailek, dokumentumok kezelése.

Kimenő dokumentum készítése sablonból
 

Az első funkcióval elkészített sablonból egyedi dokumentum készítése.

Kimenő levelek, e-mailek kezelése
 

Levél nyomtás, e-mail küldés, fax küldése, boríték nyomtatás.

Kipróbálhatja próba verziónkat, illetve előfizethet a végleges verzióra.

Lehetséges az alrendszer önálló használata, de a többi alrendszerrel együtt is használható.

Utóbbi esetben az többi alrendszer fel tudja használni az itt feltöltött illetve elkészített iratokat.

Az alrendszerek, melyekben az itt elkészített iratok használhatók:

- Pénzügy - levelezés
- Könyvelés - értesítő levelek
- Alkalmazások.

Több előre elkészített sablont biztosítunk felhasználóink részére, melyet saját igényeik szerint módosíthatnak, kiegészíthetnek.


A rendszer felépítése

- Irodai Rendszer (1. modul)
- Adminisztrációs Rendszer (2. modul)
- Könyvelési Rendszer (3. modul)
- Kiegészítő szolgáltatások (bármelyik modulhoz)

Az Iratkezelési Rendszer az Irodai Rendszer (1. modul) része. Az Irodai Rendszert bármikor kibővítheti a 2. vagy 3. modullal.

Megrendelés

Kitölti a regisztrációs lapot, melynek megtörténte után kap tőlünk egy e-mailt. Ebben megkapja a rendszerhez való hozzáférési kódjait.
Belépve a rendszerbe azonnal használhatja az igényelt modulokat.

A próba időszak alatt rögzített adatai törlődnek, ezért nyugodtam bármit kipróbálhat.

A próba időszakon túli rendszer használatának minimális időtartama 4 hónap.


Miért ezt válassza?

- Mert adatai titkosítva kerülnek tárolásra.
- Mert Ön határozza meg kik férhetnek hozzá adataihoz.
- Mert megfizethető áron jut minőségi szolgáltatáshoz.
- Mert többet nem kell telepítésekkel bajlódnia.
- Mert rendszerünk felhasználóbarát, és áttekinthető.
- Mert az IRATBOX Ügyviteli Rendszer megbízható.

Csomagok ->

Összefoglalva: * Egyszeri
* Havi bérleti díj  
  használatba vételi díj alrendszerenként alrendszerenként  
1 alrendszer 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
BRONZ csomag (2 alrendszer) 12.000.- Ft 2.700.- Ft  
SILVER csomag (3 alrendszer) 10.000.- Ft 2.500.- Ft  
GOLD csomag (4 vagy több alrendszer) 9.000.- Ft 2.400.- Ft  
       
  *Egyszeri használatba vételi díj Havi bérleti díj  
Deviza-valuta használat 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
Többnyelvűség (magyar, angol) 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
 
* Az alaprendszer 100 Mbyte tárhelyet, 2 felhasználót és 2.000 adat tárolását tartalmazza.
Havi 5.000 oldal letöltésig nincs forgalmi díj, ezután 1.000 Ft-ot és oldal letöltésenként 0,8 Ft-ot számítunk fel.
A fenti árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.
Jelenleg a Könyvelési modulra 50% kedvezményt adunk.

 
  
VISSZA A FŐOLDALRA