Regisztrálási feltételek az IRATBOX Ügyviteli Rendszerben
Az IRATBOX Ügyviteli Rendszer moduláris felépítésű. Használata
az Interneten keresztül történik. Ahhoz, hogy fel tudjuk Önnel
venni a kapcsolatot regisztráció szükséges.
Ha továbblép, akkor lehetősége van áraink megtenintésére is.
Pipálja ki azokat a modulokat, melyek Önt érdeklik, és a lap alján
láthatja előzetes kalkulációnkat a kért modul árairól.
Ha elfogadja a feltételeket, töltse ki a regisztrációs lapot,
ügyelve minden adat helyes megadására!
A 'RENDBEN' gomb lenyomásával fog regisztrációja rendszerünkben
rögzülni. Ezután néhány percen belül a megadott e-mail címére
(regisztrációs lapon a cég e-mail címe) fog kapni egy levelet,
melyben ennek a regisztrációnak a megerősítését kell számunkra
továbbítani, úgy hogy a levélben megadott linkre (aláhúzott szöveges
részre) kattint.
Regisztrációjának megerősítése után néhány napon belül telefonon
visszahívjuk, és kérdéseire térítés és
kötelezettség mentesen válaszolunk.
Bármilyen kérdése, problémája merül fel a rendszer használatával
kapcsolatban, bámikor hívhatja információs vonalunkat a
(+36)70-211-8969-es telefonszámon. |