IRATBOX Ügyviteli Rendszer

IRATBOX

Felhő alkalmazás



    
 
 

Könyvelési Ügyviteli Rendszer

  (3. modul)

Tárgyi Eszközök

A Tárgyi Eszköz Rendszer segítségével tárgyi eszközeit úgy tarthatja nyilván, hogy az egyben a könyvelésnek is adatokat szolgáltat.

A tárgyi eszközök csoportokba sorolhatók.

A program kezeli a számviteli- és a társasági adó törvény szerinti értékcsökkenést is.

Lehetőség van fejlesztési tartalék nyilvántartására.

A nyilvántartások alapján kimutathatók a dolgozóknál lévő tárgyi eszközök.

A tárgyi eszköz kartonok kinyomtatásával teljessé teheti nyilvántartását.

Tárgyi Eszköz Rendszer funkciói Használat - kapcsolat
Törzsadatok karbantartása
 

Szobák kezelése
Dolgozók kezelése
Cikkek kezelése
Nyilvántartó-lapok kezelése

Gazdasági események
 

Aktiválás, pótaktiválás
Kivezetés
Terven felüli ÉCS
Értékesítés
Hiány kezelése
Fejlesztési tartalék

ÉCS számítás
 

Teljeskörü, részletes, havi, vagy negyedéves.

Leltározás
  Szobaleltár
Dolgozói leltár
Nyitás-zárási funkciók
  Évvégi zárás elvégzése
Éveleji nyitás
Lekérdezések
  Karton-nyomtatás
Fejlesztési tartalék kimutatás

Kipróbálhatja próba verziónkat, illetve előfizethet a végleges verzióra.

Lehetséges az alrendszer önálló használata, de a többi alrendszerrel együtt is használható.

A kapcsolat a következő modulokkal, alrendszerekkel áll fenn:

- Könyvelési Rrendszer
- Pénzügyi Rendszer
- Munkaügyi rendszer.

 


A rendszer felépítése

- Irodai Rendszer (1. modul)
- Adminisztrációs Rendszer (2. modul)
- Könyvelési Rendszer (3. modul)
- Kiegészítő szolgáltatások (bármelyik modulhoz)

A Tárgyi Eszkör Rendszer a Könyvelési rendszer (3. modul) része. A rendszert bármikor kibővítheti a 2. modullal is.

Megrendelés

Kitölti a regisztrációs lapot, melynek megtörténte után kap tőlünk egy e-mailt. Ebben megkapja a rendszerhez való hozzáférési kódjait.
Belépve a rendszerbe azonnal használhatja az igényelt modulokat.

A próba időszak alatt rögzített adatai törlődnek, ezért nyugodtam bármit kipróbálhat.

A próba időszakon túli rendszer használatának minimális időtartama 4 hónap.


Miért ezt válassza?

- Mert adatai titkosítva kerülnek tárolásra.
- Mert Ön határozza meg kik férhetnek hozzá adataihoz.
- Mert megfizethető áron jut minőségi szolgáltatáshoz.
- Mert többet nem kell telepítésekkel bajlódnia.
- Mert rendszerünk felhasználóbarát, és áttekinthető.
- Mert az IRATBOX Ügyviteli Rendszer megbízható.

Csomagok ->

Összefoglalva: * Egyszeri
* Havi bérleti díj  
  használatba vételi díj alrendszerenként alrendszerenként  
1 alrendszer 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
BRONZ csomag (2 alrendszer) 12.000.- Ft 2.700.- Ft  
SILVER csomag (3 alrendszer) 10.000.- Ft 2.500.- Ft  
GOLD csomag (4 vagy több alrendszer) 9.000.- Ft 2.400.- Ft  
       
  *Egyszeri használatba vételi díj Havi bérleti díj  
Deviza-valuta használat 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
Többnyelvűség (magyar, angol) 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
 
* Az alaprendszer 100 Mbyte tárhelyet, 2 felhasználót és 2.000 adat tárolását tartalmazza.
Havi 5.000 oldal letöltésig nincs forgalmi díj, ezután 1.000 Ft-ot és oldal letöltésenként 0,8 Ft-ot számítunk fel.
A fenti árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.
Jelenleg a Könyvelési modulra 50% kedvezményt adunk.

 
  
VISSZA A FŐOLDALRA